Autor |
Wiadomość |
T.Obłuda |
Wysłany: Wto 17:30, 25 Lis 2008 Temat postu: |
|
"Czy zamilknać i wsłuchać się w rytm ?" - no właśnie gubisz rytm.Spróbuj bez rymów.Tak też się pisze wiersze tematyka nawet mi się podoba.Pozdro  |
|
 |
OSA |
Wysłany: Nie 20:02, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
Na pewno bardzo ciekawy jest fragment: "Ja zabije Miłością i Czułym spojrzeniem ! "
W ostatniej strofie dwa pierwsze wersy zdają się być jakby zrobione na siłę, zwłaszcza jeśli chodzi o rymy i to bym radziła zmienić. Również ten fragment
"Już wole nie spać spokojnie
i będę brał udział w tej wojnie "
mi jakoś nie leży, głównie drugi wers.
Reszta jest spoko, przynajmniej dla mnie, ale poza wersem o zabijaniu "Miłością i Czułym spojrzeniem" nie kładzie mnie na łopatki:)
I nie wiem czy spacja między ostatnią literą, a wykrzyknikiem to zabieg stosowany celowo, czy z błędnego przyzwyczajenia do wrzucania właśnie tej spacji. W każdym razie po porównaniu z opowiadaniem chyba to drugie więc dam znać, że ta spacja nie jest w tamtym miejscu potrzebna. Ani przed pytajnikiem ani przed wykrzyknikiem:) |
|
 |
snsake4 |
Wysłany: Pon 0:03, 10 Lis 2008 Temat postu: Zło, Bo takie Jest Wygodne |
|
Miłosć gdzieś tam dogorywa pod śmietnikiem
płacze i obwieszcza stłumionym Krzykiem
śmierć się pałęta, pęta na szyi !
Dość Mamy Tej zawiłej Kołmyji
zwarci w szeregach, z czarnym krukiem
Obsiewają z dumą Matkę ziemie, Trupem
Do Granic ! Do Granic ! Do Granic !
Niepokonani zwarci w szeregach Tyrani !
Już Na Nic ! Już Na Nic ! Już Na Nic !
idą zwarci i niepokonani !
Wytoczyć im wojnę ?
i nie spać spokojnie
Czy zamilknać i wsłuchać się w rytm ?
Bicia ich butów, Szum sianiach Tych Trupów
Posłuchu We wszystkim, Ten posłuch Tak Bliski
Mamy z dumą patrzeć jak zło robi czystki ?!
o nigdy ! o nigdy ! o nigdy !
Już wole nie spać spokojnie
i będę brał udział w tej wojnie
Kto kopnie w brata, kto rzuci Kamieniem
Kto Batem Wysmaga,
Ja zabije Miłością i Czułym spojrzeniem !
Nie będzie bezkarny
mi mówić, ten marny:
-Czas Na Zgon !
To Nie jest Ten czas
Zło, Nie wejdzie na Tron |
|
 |